Przestrzeń miejska zapewnia szansę lokowania reklam na ulicach w wielu punktach w mieście i poza jego obszarem. To zapewnia bieżący kontakt z reklamą obywatelom miast, a w konsekwencji ułatwia jej utrwalanie.

Możliwość ulokowania reklamy zewnętrznej na różnych nośnikach przekazu pozwala kreować intrygujące i efektywne promocje.
billboardy radom
Autor: Asamblea Nacional del Ecuador
Źródło: http://www.flickr.com
Każda forma promocji dociera do trochę innych odbiorców. Stałych czytelników czasopism przyciągnie reklama prasowa, na telewidzów najlepiej wpływać będzie ta w telewizji, jednak do najszerszego odbiorcy trafiają reklamy zewnętrzne.
Mieszkańcy bardzo zwracają uwagę na wielkie i barwne billboardy Radom. Umieszczone są z reguły w miejscach, gdzie jeździ, albo chodzi mnóstwo ludzi. Spoglądanie na billboard (jeszcze więcej) jest automatyczne i nawet jeżeli nie przykładamy większej uwagi do tego, co znajduje się na przed chwilą mijanej tablicy, to i tak własna podświadomość ją zapamiętuje. Billboardy charakteryzują się najwyższą jakością wykonania i wyglądem, są bezpieczne i trwałe.
Reklama na billboardach w obecnych czasach gra dużą rolę w budowaniu renomy. Marketing to nie tylko telewizja czy radio, to również seria materiałów reklamowych, takich jak ulotki, plakaty, bannery, czy spoty reklamowe, jakie służą do promocji towarów i usług.

Materiały reklamowe zaprojektowane w oparciu o działającą identyfikację wzrokową utrwalają wizerunek firmy i akcentują subiektywną i zdecydowaną tożsamość marki.
Billboardy najpoprawniej łączą się z otoczeniem miast i metropolii, stając się częścią ich krajobrazu.