Na powodzenie każdego przedsięwzięcia, oprócz solennego realizowania założonego planu biznesowego, olbrzymi wpływ ma efektywnie przeprowadzona kampania reklamowa.
Nie od dzisiaj wiadomo, że dobra promocja jest dźwignią handlu, natomiast rozpoznawalność marki oferującej daną usługę albo asortyment artykułów jest tak samo ważna (a może nawet istotniejsza), jak przyszykowana przez nią oferta.

W zależności od zapotrzebowania – rodzaju promowanej usługi, produktu albo idei, grupy docelowej, wyczekiwanych rezultatów, zasięgu przeprowadzanej kampanii jak też środków którymi dysponuje zleceniodawca, możemy wybrać spośród bardzo wielu środków przekazu. Outdoor wykorzystuje przeróżnego typu media umieszczone w szeroko pojętej publicznej przestrzeni. Jego pozytywem jest przede wszystkim bardzo szeroki zasięg, tak przestrzenny, jak i czasowy, oraz możność dość dokładnego sprecyzowania docelowej grupy odbiorców. Pewnymi z najczęściej wybieranych rodzajów nośników reklamy zewnętrznej są billboardy Kielce billboardy z Kielc. Kojarzone przez większość z nas z mało ciekawymi nawierzchniami reklamowymi, usytuowanymi przeważnie przy głównych szlakach komunikacyjnych, w rzeczywistości zapewniają przeprowadzenie zapadającej w pamięć kampanii reklamowej, za relatywnie niewielką (w zestawieniu z pozostałymi odmianami) kwotę. Jaki zatem powinien być efektywny billboard?

billboardy kielce

Autor: Yahya S.
Źródło: http://www.flickr.com
Podstawową zasadą, uwzględniającą wizualny zakres percepcji eksponowanej wiadomości, jest przekazanie jak najogromniejszej ilości zawartości przy użyciu jak najmniejszej ilości wyrazów.
Odbiorcy prezentowanej reklamy w większości wypadków poruszają się dość szybko (samochód, autobus) i nie mogą zapamiętać długiego tekstu, umieszczonego na billboardzie reklama z billboardu. Wszelka reklama (zobacz więcej reklama zewnętrzna gdańsk) billboardy szczególnie, może być zrobiona w taki sposób aby przykuwać wzrok ogromnej liczby osób.