Każdy biznesmen, który chce posiadać swój sklep online lub choćby wizytówkę firmy w internecie, musi zastanowić się, którą agencję e-commerce dobrać.

WD My Passport AV

Autor: 4Press.pl
Źródło: 4Press.pl
Wikimedia Commons
Oraz oczywiście w jaki sposób to zrobić.

A odpowiedź wydaje się być niezwykle łatwa: trzeba dokładnie sprawdzić portfolio. O ile oczywiście taka agencja e-commerce je posiada. Jeśli nie, lepiej jest wyszukać innej.

Bardzo nam przyjemnie, że poświęciłeś swój czas, aby przeczytać ten wpis. Jeśli masz chęć na więcej, to kliknij link części zamienne agd i przejdź do następnej strony.

Na bazie wcześniej zrealizowanych prac możemy bowiem zaznajomić się tak ze stroną wizualną, jak i funkcjonalną. Z tą sprawą związana jest kolejna kwestia: jak dużo z takich prac funkcjonuje do dzisiaj oraz jakie przynosi ona rezultaty? Z innej jednak strony to właściwie jest już kwestia zamawiającego czy sklepu, ponieważ wyniki finansowe mogą stanowić tajemnicę handlową. Ponadto prace te mogłyby być przecież wykonane dawno temu. W każdym przypadku jednak można by uzyskać odpowiedź na najważniejsze pytanie: czy podoba się nam styl graficzny reprezentowany przez taką agencję.

Inną ważną kwestia jest to, czy wybrana przez nas agencja e-commerce posiada już jakiekolwiek doświadczenie w naszej branży. Są bowiem takie agencje, które specjalizują się tylko w jednej wybranej gałęzi. Najlepiej byłoby, gdyby agencja miała już doświadczenie w choćby jakiejś zbliżonej dziedzinie. Równie istotne jest to, czy też agencja e-commerce wykonywała już projekty o dużym stopniu zaawansowania. Świadczyć to może o stopniu zaawansowania funkcjonujących w niej programistów czy też grafików.

Jeśli skala projektu albo stopień jego zaawansowania byłyby za duże, to może to spowodować spadek jakości albo wydłużenie czasu wykonania zlecenia. A tego przecież żaden klient nie lubi.