Co jest nieodzowne do prowadzenia marketu internetowego od pierwszego dnia?

Domena i ewentualnie serwer. Domena, czyli adres naszego marketu, potrzebny będzie bez względu na to, z którego silnika skorzystamy. Serwer będzie konieczny gdy wybierzemy sklep na bezpłatnym skrypcie albo dedykowane rozwiązanie. Wykorzystanie platformy płatnej w modelu abonamentowym nie wymaga własnego serwera. Artykuły do sklepu. Oczywista oczywistość, jednak warto ją tu umieścić. Acz właściciele sklepów mają rozmaite pomysły na sprzedaż, są tacy, jacy działają w modelu dropshippingowym, a więc nie posiadają towaru u siebie fizycznie, są tylko pośrednikiem pomiędzy zamawiającym a hurtownią. Zdjęcia produktów. Opakowania do wysyłki. Pudełka, koperty bąbelkowe, ewentualnie coś do zabezpieczenia produktów – w zależności od tego, co sprzedajesz. Koperty bąbelkowe można niedrogo kupić w papierniczych hurtowniach, pudła w firmach, jakie specjalizują się w produkcji opakowań zbiorczych, pudeł kartonowych.
Co nie będzie niezbędne do razu, jednakże warto o tym pomyśleć w przyszłości? Program magazynowy. Kiedy tych zamówień będzie dużo, coraz więcej, być może trzeba będzie korzystać z jakiegoś programu, w jakim na bieżąco będą uzupełniały się stany magazynowe, a pod koniec miesiąca będzie można wydrukować raport z rezultatami sprzedaży, doczytaj kasy (zobacz też: serwis novitus) fiskalne trzebnica. Kasę fiskalną będziesz musiał zakupić dopiero po przekroczeniu obrotu 20000 złotych w danym roku.
Sprawdź także:
Najnowsze komentarze