Obecnie przykucie uwagi odbiorców na dowolny artykuł lub usługę wymusza od sprzedawców znacznie większego nakładu pieniędzy skierowanych na promocję.

materiały biurowe
Autor: Dave Crosby
Źródło: http://www.flickr.com
By przebić się ze swoją ofertę spośród konkurentów sprzedający inwestują zarówno w internetowe, jak i fizyczne formy promocyjne. Stacjonarna reklama – bezpłatny dostęp – billboardy winna traktować jako fundament. Billboard daje szybkie dotarcie do potencjalnych zainteresowanych. Odpowiednio umiejscowiona reklama billboardy zmieni w wyrazisty punkt kierujący nabywców do sklepu – . Często nawet jeden billboard reklamowy jest w stanie przynieść znaczne skoki w aktualnej sprzedaży. Billboardy stanowią podstawowe narzędzie promocyjne na obszarach miejskich. Duże zagęszczenie umiejscowionych tu reklam wymaga strategicznego wkomponowania się w istniejącą całość i jednoczesne wybicie się formą przekazu. W efekcie w dowolnym większym mieście funkcjonuje kilka firm zajmujących się produkcją billboardów na zamówienie.

Idealnym przykładem jest Łódź. Profesjonalny billboard Łódź jako obszar biznesowy zapewni na najwyższym poziomie, ponieważ po prostu musi – billboardy mają zasadniczy wpływ na wykorzystanie potencjału ekonomicznego miasta. Mówiąc, prosto reklama przydaje Łodzi więcej możliwości do przyszłościowego rozwoju. Billboard (szczegóły w podanym źródle) Łódź traktować będzie jako jedno ze środków służących własnemu wzrostowi – zobacz na Identyczne podejście do tematu reklamy zewnętrznej praktykują inne miasta. Billboard w mieście to zresztą jedyny sposób by zwrócić uwagę nabywcy.

Podróżując samochodem lub komunikacją miejską błyskawiczne mignięcie promocyjnego komunikatu efektywnie zapada w pamięci – na poziomie podświadomym kierując w przyszłość nabywcę do konkretnego sklepu.